Tråd: trening..
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-04, 22:29   #12
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Dette jeg skriver nå har ingenting med fysisk trening å gjøre, men med sosial trening:

Du er jammen ikke lite frekk ! ".....prøv det selv ...." ? Har du hørt om forum etikette ? Vet du i det hele tatt hva det er ? Det er ikke første gangen du uttaler deg til de grader sleivete. Det hadde ikke skadet med litt respekt overfor de andre medlemmene her.

Hvis vi skal skjønne hva du mener kan det kanskje også være en ide å se litt på formuleringene dine ? Det kan muligens hende at du ikke er så klar og tydelig som du selv tror.

Du går langt over grensen for akseptabel oppførsel i dette forumet. Hvis du ønsker å lese og lære bør du absolutt gjøre det. Men hvis du ønsker at folk skal lese og respektere det du skriver er du bare nødt til å gire ned og skjerpe deg kraftig. Slik du driver på nå oppnår du bare at folk mister respekten for deg og det du formidler, blir irriterte og ikke gidder å svare deg til slutt.

Er du høflig og behandler folk med respekt får du det samme tilbake.

Hvis du ser under navnet mitt så står det MODERATOR. Det er ikke bare en heftig tittel, det betyr at du skal høre på det jeg sier, tenke over det og legge om stilen om du har tenkt å fortsette her inne. Og OM du skal fortsette her inne er ikke ditt valg, det er MITT.

Var det klart og tydelig nok ?

Dette synes jeg var en korrekt reaksjon på innlegg som oppleves som overtramp mot andre medlemmer og et hint om en viss ydmykhet for at ting faktisk kan være diskutert før, og at det kan være nyttig å sette seg litt inn i Forumets kotyme.
Takk Nille!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat