Tråd: SOS-dietten
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-06, 18:25   #2
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: SOS-dietten

Jeg synes det høres bra ut jeg

Det viktigste av alt er jo å spise ofte og regelmessig for å holde forbrenningen i gang.

Jeg har t.o.m lest at det er bedre å spise en usunn ting enn å hoppe over et måltid. Det er værre å stoppe opp forbrenninga, enn å få i seg karbene/kaloriene fra et litt usunt måltid.

Og det å spise en varm, en kald, en bløt og en sprø ting kan være veldig tilfredstillende! Da er det liksom ikke noe du savner etter å ha spist Hvis jeg har spist kokte grønnsaker og karbonader m/ egg f.eks. Da HAR jeg alltid så lyst på et eple etterpå! Ikke nødvendigvis fordi det smaker søtt, men fordi det knaser!

Men jeg tviler vel på at man RASER ned i vekt av denne dietten, hvis man ikke har NOEN begrensninger på hva man kan putte i seg....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat