Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-04, 22:43   #8
Anitave
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2004
Alder: 47
Innlegg: 144
Anitave er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Lise

Serøst, Anitave. Jeg synes virkelig du skal sette deg inn i kostholdet ditt.
Jeg kjenner jeg blir veldig provosert over innlegget ditt. Du kan da ikke mene at du sitter med en såpass alvorlig sykdom, og legger all makt i hendene på kunnskap andre har ervervet seg???

Du gjør et veldig godt skritt på veien til å ta kontroll selv, med det du gjør nå, men jeg synes at du enten skal lese boken grundig selv og vite hvorfor du gjør dette, eller ta kontakt med en Lindbergklinikk og få faglig veiledning derfra.

Blir du provosert over at jeg stiller spørsmål ?
Trodde det var en av grunnene at det finnes et forum hvor man kan spørre hverandre, dele erfaringer..men tar jeg feil?

Jeg fikk det svaret jeg var ute etter av Nille.
Jeg antydet ikke noe om at min blodsykdom var alvorlig.
Nei, jeg vet ikke noe om Atkins, derfor spør jeg her...

Jeg spurte heller ikke noe om min sykdom, men tok den med i forhold til høy kolesterol, som jeg hører hele tiden ikke er bra..kunne hende det var andre her med den samme blod feilen, mange som har det faktisk...
Ante ikke at det fantes ond/godt kolesterol...

Og som Nille sa, så var det jeg hadde hørt om tilbakevist gang på gang, noe jeg ikke har fått med meg..
Hun har i det minste forstått innlegget mitt.

Før jeg kjøper noe som helst av bøker etc, så liker jeg å sondere terrenget med folk som er der/vært der...skjønner? og ser om det kan være noe for meg..

Uansett så er allt bedre enn slik jeg spiser nå, men andre ord svært svært lite...er ikke glad i mat.
Men det som trakk meg inn mot Atkins er at det er mye kjøtt og grønt, noe jeg er faktisk er litt glad i.

Beklager hvis jeg gjorde noen provosert, var ikke min intensjon.

Ville bare ha svar på det jeg lurte på

Anitave er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg bare lukter litt rundt først... Svar med sitat