Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-11, 22:40   #2295
Simba1
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 66
Simba1 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Kozemor, her.

Nå har jeg holdt på i 2 uker og 2 dager... Har fortsatt bare gått ned 4 kilo. Gikk opp en halvkilo før jeg gikk ned igjen så har jo sånn sett opplevd litt stillstand jeg også..... Men har fått den månedlige morroa og da går jeg alltid opp i vekt... Denne gangen har jeg stått stille så om noen dager så har jeg kanskje ENDELIG blitt tosiffret!!!!

Sitter å lurer på om det er sant som jeg har hørt, at en SJELDEN gang kan man bytte ut et måltid mot ett eller to egg....

Kjenner også at jeg er SYKT fysen på kjøtt... Jeg driter i sjokolade og snop, men KJØTT!!! Sååå... i dag lette jeg frem den pakken med fenalår med minst fett i, og skar opp to skiver i småbiter som jeg drysset over salaten min.... Hadde såååååååååååå dårlig samvittighet, men er vel bedre med to skiver fenalår en en skikkelig sprekk......

Da har vi holdt på omtrent like lenge. Jeg har tatt av 2.7 kg, men var i ketose da jeg begynte, så den ordentlige knallstarten fikk jeg ikke. Jeg har noen ganger et ekstra egg i omeletten, men tror at hvis du skal sprekke på noe, så finnes det ikke bedre ting og sprekke på enn egg

Tror at den dårlige samvittigheten for at du unnet deg litt fenalår er verre enn fenalåret i seg selv. Dårlig samvittighet får en IKKE til å gå ned mer i vekt. Synes ikke det var store sprekken jeg.....var jo ikke karber i det

Jeg tror for min del at jeg må spise opp barene (eller gi de vekk) og kjeksene og ikke kjøpe inn mer.....for de får meg til å fyse på søtt, og det er ikke noe stas. Fryktelig lett å løpe i skapet og ta seg en. De kunne laget de barene bare litt dårligere, sån at man ikke fikk lyst på en til

Tosifret tall er en deilig følelse! Da jeg startet med lavkarbo var jeg 116 kg og 163 på sokkelesten. Kom meg ned i 71 og holdt meg rundt 73 lenge......men sim salabim så var jeg plutselig 86 Forstår IKKE hvordan det skjedde Så utgangspunktet nå er 83 kg

Jeg heier hvertfall på deg....så får jeg henge på så godt jeg kan selv

Simba1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED fase1 Svar med sitat