Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-10, 21:17   #7
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Har nesten ikke gått ned noe

*Sukk&stønn*

Er det bare meg eller har det vært fryktelig mange "åhhh...jeg går ikke ned ...NOK"-innlegg i det siste?

Seriøst. Fra mandag til tirsdag. Ned 0,2 kg. Du veier ikke overvettes mye. Ned 0,2 kg på nesten to dager. Hva forventet du egentlig? At vekta skulle vise minus 5 kg i dag? Og det er nøyaktig grunnen til at du burde la være å veie deg hver dag.

Det funker ikke sånn.

Hensikten med ketolyse er ikke rask vektnedgang. Hensikten med lavkarbodietter er ikke rask vektnedgang. Det er mange hensikter med lavkarbodietter, men rask vektnedgang er ikke en av dem. At noen går ned type 8 kg på en uke skyldes at kroppen tømmer vann. Det betyr nødvendigvis ikke at du også mister 10 kg på en uke, og slettes ikke 2 kg på ett døgn.

Skal du følge ketolysekuren skal det være grønnsaker til hvert måltid og det skal ikke være noen sport i å gå lavest mulig på karbene. Helt unødvendig. Du gjør ikke noe galt bortsett fra det, og det faktum at du nok ikke vet hva kuren går ut på.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat