Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-11, 11:27   #4
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Biff fra NAMIBIA !!!!!

Jeg har også opplevd at sånn billig kjøtt har en litt sånn sur smak, nesten som om de er for gamle. Har opplevd det på kjøtt fra Rema og det er vel Nordfjord? Har også opplevd det noen ganger på kjøttet fra Rimi også, er ikke sikker på hvilket merke det er. Firstprice biff både lukter og smaker rart og er bannlyst her i huset.

Jeg kjøper som oftest bare entrecote fra Gilde, den pleier å ligge på under 200 kr kg hos Prix og da blir det ikke så ille. Har bare opplevd en gang at den var rar i smaken og jeg har nå spist en del biff opp gjennom årene. Det er ikke det at jeg på død og liv skal ha norsk biff, men det skal ihvertfall være mørt kjøtt som smaker godt.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat