Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-08, 11:57   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vann?

Jeg tror ikke mettet fett er skadelig. Det jeg mener er skadelig, er å ta ut noe fra et helt naturlig produkt (f.eks ost og leverpostei) og bytte det ut med noe annet. Soyaolje, f.eks? Soya kan ha en ganske bad innvirkning på stoffskiftet på grunn av den høye forekomsten av østrogen. Og palmeolje? Palmeolje ER mettet fett! Som jeg sier, det er noe transfett i mat naturlig, altså NATURLIG Dette oppfører seg ikke likt i kroppen som det som er industrielt framstilt.

Legeforeninga vil også at vi skal spise massevis av brød og frukt, samt at vi skal spise magert. Jeg sier ikke at de tar feil, men at de tygger videre på gamle sannheter som trengs å bli utfordret!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat