Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-07, 15:53   #43
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 4x4 intervalltrening

Opprinnelig lagt inn av Solan, her.

Enig med slaskalainen. Gå, gå og gå! Ifølge min fastlege: En stor Britisk undersøkelse som hadde vart over 20+ år viste at gåere lever ett år lengre enn joggere, så med mindre du skal delta i løp behøver du ikke ha det store savnet etter løpingen.

Hvor i Oslo bor du? Turer i marka er så absolutt å anbefale. Vestkanten: Sognsvann-Ullevålseter-Frognerseter, evt. direkte Sognsvann-Frognerseter er en tur som kan få deg til å svette litt, men som samtidig er snill på knærne. Ikke gå den motsatt vei, da nedoverbakke er hardere på knærne enn hva oppoverbakke er. Østkanten: Nøklevann rundt!

Bor midt på Grünerløkka. I tillegg til at jeg har de fordelene med rutinene mine, så har jeg tatt noen turer opp til Maridalen langs akerselva.
Nølkevann blir nok en bit unna. Så jeg må reise kollektivt for å komme dit.
Har tenkt på marka, men må jo også benytte meg av kollektivtrafikk for å komme dit. Ellers blir det en helvettes gåtur
Jeg er glad i det urbane bymiljøet her hvor by og natur går i ett, og det får jeg en del av langs akerselva.
Er fra svarteste fjellbygda selv, og har gått opp mange fjell.
Kjenner til det med nedoverbakkene!

Og jeg må jo ærlig talt si det er langt mer motiverende å gå turer nå som våren har kommet...
Yogaen hjeloer meg dessuten en del med å styrke korsryggen. Merker at fjellturene hjemme har blitt mindre problematiske etter at jeg har begynt med det.

Samme med svømming. Har en idé om at svømming også kan fungere isometrisk. Før var jeg som en fisk, men så kom de hersens kompleksene...
Har heldigvis kommet over det der, og driter i hvordan jeg ser ut i en badedrakt....

Det aller viktisgste, og det som ligger til grunn for å i det hele tatt gjøre noe av dette, er jo at det er lystbetont!!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat