Tråd: Helsemeny1
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-13, 12:47   #83
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Myrine, her.

Jeg tok ett par ekstra glass med restorate og da ga svimmelheten seg skal prøve meg med forsiktig styrketrening i morra, spent på hvordan kroppen reagerer på det Jeg tenkte egentlig jeg bare skulle prøve en hvit uke nå, siden det er påske, men det kan så godt hende at jeg også kjører på, iså fall vil det bli mitt livs første påske uten sjokolade og godterier. Du verden hvilken mestringsfølelse det ville gi Hmm noe å tenke på

Vel overstått påske, Myrine!
Hvordan gikk det med deg i påsken?

Jeg har hatt min første alkoholfri påskefeiring på mange år, og det gikk helt fint Synes jeg har vært flink på snopefronten også. I løpet av hele påsken spiste jeg 1/2 stang Kvikklunsj, 3 salte lakris"penger", 1 rute Firkløver, 1 rute Brownies og 1 Cola Zero.

I tillegg har jeg hatt 4 skiturer og et ganske greit kosthold utenom. Minuset er at jeg har hatt 0 i vektnedgang..... Krysser fingrene for at det skyldes det salte pinnekjøttet på påskeaften og at det skjer noe nå når jeg er tilbake i hverdagen

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat