Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-11, 23:21   #5
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan man bruke disse ingrediensene på skaldeman?

Jeg vet godt at Skaldeman ikke er noen kur. Jeg har spist ketogent i snart et halvt år, men har som regel bikket mot skaldeman-ish. Det var ikke mange endringer som skulle til, så jeg la like godt over til det. Føler meg så bra på Skaldeman, og syntes det er enkelt og greit. Lite fokus på matlaging, ikke noe søtsug, lette retningslinjer, ren og god mat. Har hatt en lengre periode nå der jeg ikke har brukt søtning, og føler det ikke er noe problem. Kom bare over en oppskrift på noen gode kjeks, med blandt andre disse ingrediensene. Tror det var i underkant av 1 g karb. per kjeks. Så derfor spurte jeg Har spist lavkarbo i påsken(ikke skaldeman, litt lavkarbo Dronning Maud, et par mojitos og noen slike kjeks). Merker at med de kjeksene (som det er en del fiberhusk i), har jeg (hvordan skal jeg si det ) fått gått på do hvertfall. Ikke at jeg har noen problemer med det på skaldeman, eller lavkarbo generelt, men enda bedre med litt fiber kanskje? Vet ikke jeg altså.. Og så må jeg få legge til at de var sinnsykt gode og da.

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg

Sist redigert av ekenna : 26-04-11 kl 23:56.
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat