Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-10, 16:23   #24
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: – «Fett-diett» kan gi hjerteinfarkt

Sitat:

Hvis man søker den hele og fulle sannhet så fins det flere religioner som tilbyr dette.



Med fare for å hisse opp folk, så lyste denne kommentaren opp dagen, samtidig som solen tittet frem.

NEI, det finnes ikke absolutte sannheter om kosthold, og forskningen er mangelfull på mange områder. Vi som er "hjernevasket" har fått en positiv effekt av dette kostholdet, og jeg fraber meg instruksjoner om hvordan jeg skal tenke og leve og spise og i det hele tatt

Velg deres egen vei. Ikke alt passer for alle, men dette er et lavkarboforum, og da bør det ringe en bjelle hvis man reagerer på at mange henfaller til tanker om at livsstilen er bra.

Det er nevnt her at vi har overlevd noen tusen år uten junkfood full av sukker, stivelse, E og dritt - og at dette kan være en mulig indikasjon på at det kan være en måte å holde seg i live på uten å fråtse Grandiosa og pasta.

Kos dere masse i påsken

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat