Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-12, 21:13   #13
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Nå trenger jeg hjelp og gode råd her... ang 9-åring med mageproblemer...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det var jeg også plaget med i hele oppveksten. I voksen alder vet jeg at det sannsynligvis kom av lett forhøyet blodsukker pga insulinresistens, som ga veldig gode groforhold for bakterier uansett hva jeg gjorde.... Jeg fikk hjelp av alternativ medisin da jeg var 14, og har ikke hatt det en gang siden! og det minte meg på at kanskje det burde forsøkes av trådstarter også? Hjelpe kroppen å hjelpe seg selv? Fotsone og akupunktur har jeg god erfaring med.

(Og heeeelt på siden: Om FRP kommer til makta må vi uansett regne med å gå til privatlege hele gjengen. Det interessante er at de som har minst råd til det er mest ivrig på nettop det... )

Hvordan vet du det med frp og privatleger???

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat