Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-08, 22:07   #52
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

oioiOI her var det dårlig oppmøte i dag! Skjerpnings!!

  1. Mamman min Har passet på meg i dag
  2. Pappaen min Har vært nydelig i dag
  3. (Sminkefrie)Søndager Jeg bare ELSKER søndager. Beste dagen i uka. Gidder ikke sminke meg, tæsser rundt i joggebukse og slækkeklær. Yeah.. Søndag er til for å NYTES. Enten man jobber eller sitter i sofaen i morgenkåpen frem til 18.00
  4. De siste timene før en helt ny uke Om noen få timer så er denne uken over og en HELT helt ny uke er på gang!! Tenk det. 7 dager.. 168 timer. 10080 sekunder med solskinn, kjærlighet, håp, drømmer, planlegging, gode venner, familie, god mat, latter, smil, bevegelse. Og denne uken som kommer er det jo påske! som enten betyr: FRI, evt overtidsbetalt jobb! YEAH! Jeg GLEDER meg til denne nye uken! Den blir bra. Kanskje treffer jeg drømmeprinsen? Kanskje lærer jeg noe skikkelig nyttig, nytt noe? Mulighetene er uendelige
  5. Han her kan bare ikke slå feil

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat