Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-09, 23:01   #3
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Eurodietten- og over 30 kg ned

Hei!
Vi er veldig forskjellige ift. hvilken diett vi trenger for å gå ned i vekt. Jeg har nå gått på eurodiett siden 19.januar, dvs. i 3mnd. Jeg har gått ned 16 kg, med diverse små og store stopp. Jeg skal ned 40 kg. tilsammen. For noen av oss er det viktig med en "pangstart" og et litt strengt regime for i det hele tatt å komme igang. Jeg har utallige ganger prøvd å gå rett på vanlig Fedon-kost, uten å lykkes med å gjennomføre det. Så for meg har løsningen vært denne kuren. Jeg er veldig bevisst på at dette er en kur, og at målet for meg er gradvis å lære meg å spise "vanlig" lavkarbo-mat. På eurodiet innføres dette kostholdet gradvis, slik at "treiginger" som meg kan lære dette i små skritt. Jeg trenger den disiplinen det i begynnelsen gir med ferdige pulverposer som bare kan blandes. Har nå lært meg å like diverse grønnsaksretter, og har blitt en racer til å lage god salat! Lærer meg en og en ny rett, og føler jeg sakte men sikkert bygger opp et reportoar med mat jeg kan spise resten av livet. Imens går jeg såpass mye ned i vekt at motivasjonen holdes ved like.
Du må bare prøve selv og se om dette er den riktige løsningen for ditt vektproblem. Er det ikke det, er det masse andre kostløsninger her inne på nettet!

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat