Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-09, 19:46   #16
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Hvilke bøker bør jeg lese?

Fantasy;
Steven Erikson; "The Malazan book of the fallen" Serie, veeldig bra! Masse detaljer, så det er nok en fordel å være rimelig god i engelsk. Mye blod..
James Oliver Rigney Jr; "The Wheel of time", også serie, venter spent på siste boka. Forsinket fra forlaget... Ikke mindre blod i disse..
(Kanskje jeg burde lese andre ting, også )
Og så storkoser jeg meg med Terry Pratchett sine discworld-bøker! De er ganske enkle i språket, samtidig som han har en vanvittig måte å leke med ordene, sånn at man humrer og ler mens man leser, man kjenner igjen diverse situasjoner fra "vår verden". Han snur de like gjerne på hodet, og gjør det på en sånn måte at man ser galskapen i endel ting. En rar verden

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat