Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-07, 22:34   #4
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Holdbarhet på pitabrød og wraps?

Jeg har tatt alle wrapsene ut av posene. Lagt dem i en sånn to-liters isboks med mellomlegspapir mellom hver enkelt. Da er det lett å ta ut bare en og en

Disse wrapsene kom som manna fra himmelen!! Skal jo Photobscure i allefall ei uke, men jeg måtte bare teste en slik wrap i dag bare får å sjekke smaken.

Jeg varmet den litt først i mikroen, hadde på ost, skinke og sukkerfri ketchup. Rulla hele greia sammen, strødde litt ost oppå og satte det i stekovnen. Snadder!! Bare gleder meg til jeg kan begynne å spise slike med tacokrydret kjøttdeig og ost inni og et ostedryss oppå. Blir jo nesten Burritos, Fajitas (eller hva det heter )

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat