Tråd: Showstoppere
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-04, 12:53   #1
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Showstoppere

Fikk tips om å lese blodtypedietten for å få tips til opptimalisering. Synes teorien ser er interesant. Beskrivelse av kroppsfassong, stressmestring og fordøyelse passet skremmende godt på både meg og sambo, vi er henholdsvis 0 og A. Mannen har nok funnet en del av sannheten. At han har hele tviler jeg på, men det tviler jeg på at noen har. Derfor er det fint at det er folk med flere vinklinger i dette forumet, det er jammen lærerikt.

Jeg lurer på om noen har erfaring med at blomkål og linser har fungert som showstoppere for vektnedgang for type 0?

Dessuten synes jeg det var kjedelig at cottage cheese, kanel, soyabønner, alfaalfa spirer, sjampinjong, appelsin blant annet sto på unngå listen.

Jeg tror jeg velger å forholde meg slektivt til denne dietten, tar med meg det jeg forstår og liker og ignorerer resten. Om ingen overbeviser meg?

Hvor får man tar i adukibønner og azukiønner? Er de gode?

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat