Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-12, 00:40   #16380
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Kjøpte en kjempefin skinnveske i skikkelig mykt skinn sist jeg var i Tyrkia. Elsker den! Jeg kjøpte også et ganske fint backgammonspill. Det finnes mye fine ting i tre (skrin, fat, spill osv.) og gulvtepper (om man liker den stilen). Jeg er glad i sjal Jeg synes generelt det var finere ting i Istanbul enn i Alanya/Side.. Jeg vet ikke hvor du skal, men de turistifiserte stedene har mye tull (og ting koster 3-4 ganger det det koster i Istanbul). Men i Alanya kjøpte jeg noen nydelige strikka- og heklaklær og sjal av en gammel dame på et marked. Kjente jeg også fikk lyst å reise til Tyrkia..

skal til alanya oh, strikkeklær og sjal og sånn høres jo ut som fenomenale julegaver for en som har fått strikkeforbud av naprapaten. det skal jeg se etter! takk vimsen!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo