Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-12, 11:57   #12521
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, vi er veldig ulike, helt klart. Jeg må med sorg innse at jeg ennå ikke har funnet en parabenfri hårpleieserie som funker for meg. Ser ut til at jeg må gå tilbake til Redken Extreme igjen, som er helt super for håret mitt. Men men, det verste er vel det man smører rett på huden, vil jeg tro. Der er det ikke noe problem å finne gode produkter, heldigvis!

Du har ikke likt noen av Giovanni sine heller? De har jo så mange forskjellige, og en helt annen kvalitet enn Desert Essence, vil jeg si.

Det som er dumt er at det verste med parabener er ikke den direkte virkningen det har gjennom huden, men at det føres ut i miljøet og påvirker oss alle som hormonhermere . Men jeg forstår dilemmaet. I Danmark er det visst forbud mot parabener nå, det må vel bare være et tidsspørsmål før det fases ut her også.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt