Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-07, 21:20   #10
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: For en nedtur, jeg har astma

Tusen takk for hyggelige svar!

Jeg har meldt meg inn i NAAF og sitter og leser på noen informasjonssider. Jeg tror jeg skal ta en tur på jobben snart og skrive ned hva som står på flaskene med kjemikalier vi har brukt til å rengjøre maskinene med. Jeg prøver å finne ut hva slags astma jeg har og hvordan jeg har fått det. Jeg har vært eksponert for store mengder papirstøv og fersk trykksverte i flere år.

Må prøve å se om det kan registreres som arbeidsrelatert sykdom.http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/P...EKS_ID=1425904

Jeg gruer meg mest til å komme på jobb igjen. Arbeidsmiljøet forventer minst 110% innsats. Jeg har hatt tungt for å henge med fra før og med mere problemer så gleder jeg meg ikke...

Bra at dere Stinasol og Siljevanilje har gått ned så mye! Hjelper det på astmaen også?

Jeg har startet med flutide og ventoline, så får jeg se om det hjelper på meg. Bruker å sitte og hoste om natta, så nå er jeg så trøtt at jeg ikke klarer å sitte oppe lenger. Det blir gjerne verre tidlig om morgenen, i dag har jeg ikke klart å sove siden 05.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat