Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-09, 11:53   #142
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Signerer Carisma jeg, Berg Du skal ikke være sulten og ha cravings på dette kostholdet. Veit ikke helt hvilken filosofi du følger, men en frafallen Grete Roede'er kan jo være så mangt. Vet heller ikke hva du veier eller hvor mye du skal ned i vekt. Dette har endel å si for hvor fort du går ned.

Jeg er kvinne, 39 år, og startet på ketolyse med en startvekt på 96 kilo. Jeg er bare 1.60 høy, så jeg var ca 40 kilo overvektig. De kiloene har jeg nå tatt av, med en fart på omtrent en halv kilo i uka.

Her kan jeg vise deg en omtrentlig dagsmeny for meg, i starten:

Frokost: 3 speilegg, 8 skiver bacon, halv tomat

Lunsj: omelett av 3 egg, smeltet ost, skinke/bacon, løk, oliven
(eller evt. middagsrester fra dagen før, a la 2 kalde koteletter)

Middag: 2 nakkekoteletter (mest fett) med fløtestekt champignon og bacon, broccoli til

Kvelds: 6-8 drøye skiver fransk Brie m paprika eller oliven.

Drikke: MINST 3,5 liter vann. Vann vann vann. Kjempeviktig. De aller fleste av oss får cravings hvis de drikker for lite også.

Lykke til

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat