Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-09, 22:36   #143
Berghite
Juniormedlem
 
Berghite sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 13
Berghite er på en erverdig vei

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Hei!
Jeg ønsker meg ned ca 30 kg. Jeg er snaue 1.60 høy, og har brukt store deler av livet mitt på å slanke meg gjennom kurer, sulteforing og hard trening. Jeg begynte å slanke meg da jeg var 9 år gammel og har til og med tellet kalorier som gravid. Noen venner har fått meg igang med Ketolyse/Atkins for å få støttegruppe (de har gått ned mye !). Jeg har i hovedsak lagt på meg gjennom bruk av medisiner, lavt stoffskifte og et kosthold med svært lite fett og proteiner. Jeg er nå på platåvekten min, ca 86 kilo.
I løpet av en dag spiser jeg 2 speilegg med 20 gr smeltet ost og litt salat, salat med en håndflate protein (Fedon og Sears) og en del olivenolje, rømme og nøtter, og 100g protein med enda mere salat/blomkål + rømme/olivenolje, og evt bringebær med fløte. Jeg er sulten, men jeg har ikke lyst på mere mat, og antagelig trenger jeg vel ikke mer heller, men det er klart jeg merker at jeg kutter ut å røre på meg, og at jeg må psyke meg opp til å gå trappen fx.
Det kan jo være jeg skulle forsøke å drikke litt mer?

__________________
- We are what we pretend to be, so we must be careful what we pretend to be. Kurt Vonnegut, Mother Night
Berghite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Atkins Svar med sitat