Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-10, 13:38   #3
bjørnemor
Medlem
 
bjørnemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 66
bjørnemor er på en erverdig vei

Sv: Nybegynner trenger litt hjelp ...

Hei, takk for svar
Jeg er faktisk Gastric Bypass operert også. Det er fire og et halvt år siden. Men jeg har gått opp nesten alt i vekt. Grunnet at jeg fikk en spykisk knekk. Fikk da tabl som er vektøkende. Så nå har jeg nesten gått opp alt og i tillegg fått fibromyalgi..

Jeg har så lite energi så ser ikke annen utvei enn å søke uføretrygd. Da må jeg visst til en indremedisiner igjen. Sist jeg var der berømte han meg for å ha gått ned i vekt. Nå gruer jeg meg til å gå dit. Jeg er så sinna pga at jeg ikke fikk spykisk oppfølging etter og før opersjonen. Da ville utfallet kanskje vært annledes.
De har en overvektklinikk på spesialistsenteret. Der jeg er henvist. Så de har vel tenkt at jeg skal gå der siden jeg hadde lagt på meg så fælt som hun sa i tlf. Jeg vet ikke hva jeg veier og jeg vil ikke ha noe med vekta å gjøre. Det får meg i skikkelig dårlig humør, siden jeg har prøvd alt av slankekurer oppigjennom åra. Det eneste jeg har tro på er et lavkarbokosthold. Har tenkt at jeg skal legge om en livsstil. Så det blir bare dumt å gå til overvekt, diabetes senteret der og få samme rådene jeg har fått i alle år med lite fett og få kcal... kjenner jeg blir dårlig humør allerede..Har time den 18 juni.. huff gruer meg..

bjørnemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat