Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-11, 22:54   #57
Snorkfroken76
Medlem
 
Snorkfroken76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 308
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Opprinnelig lagt inn av avokado, her.

Hei :-) Kan jeg slenge meg med her?
Jeg skal ned mer enn 30 kg, så jeg har en lang vei å gå. Begynte for fullt på skaldeman 50+ for en uke siden, før det har jeg spist mer moderat LCHF. Men siden jeg ikke greier å gå ned i vekt med en del grønnsaker, satser jeg på helt strickt skaldeman!
Synes det er flott å se at vi er flere som følger samme kosthold. Det er jo en del forskjell på ketolyse og skaldeman.
Håper dere har hatt en fet helg :-)
Jeg har veiedag i morgen, og er veldig spent! Hvilken dag veier dere dere?

Hei, og velkommen! Jeg har veiedag i morgen tidlig! Siden i januar har jeg gledet meg til å veie meg, men denne helgen har jeg spist for mye, drukket for mye og føler meg oppblåst så gruer meg til denne veiingen.. Men prøver å legge denne helgen bak meg å ta lærdom av hvordan jeg føler meg nå etter overspisingen. Har spist ting om er lov, men ble bacongull og rødvin og krem osv, og kroppen er ikke fornøyd med for mye av det merker jeg. Men, ny uke i morgen så får lide meg gjennom veiingen, og håpe vannet forsvinner så neste uke blir litt ekstra bra da! Jeg skal også ned rundt 50 kilo, så kommer til å henge rundt her en stund ja! Har jo endelig funnet noe som virker!

__________________
Snorkfroken76
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpQb1pE/]

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat