Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-12, 16:29   #16
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mange % er vanlig?

Opprinnelig lagt inn av jente1978, her.

Wow! Jeg er på 13 dag i indusjonen og føler meg helt elendig. Er trøtt, sliten, bestandig sulten, svimmel og nesten konstant hodepine. Hadde et par bedre dager i 1. uke, men andre uka har vært mer eller mindre et mareritt. Spiser det som man skal spise de første 14 dagene: kylling, laks, egg, salat, litt ost, avocado, olivenolje, drikker 2-2.5 liter vann. Ventet og ventet på de berømte dagene med energi og ingen sultfølelse men de kom aldri til meg..

Det går over Jeg hadde det sånn en god del lenger enn første uka, slik mange beskriver. Vil vel beskrive formen som crap en 8-ukers tid, med en topp rundt 2-4 inn i kostholdsomleggingen. Men så kom det seg radikalt, og formen min ble svært mye bedre enn den var FØR omleggingen - og da var jeg glad jeg hadde holdt ut

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat