Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-14, 16:58   #9
missK
Medlem
 
missK sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 40
Innlegg: 170
missK er på en erverdig vei

Re: Sv: Ny på Ketolysekur!

Opprinnelig lagt inn av Greeta, her.

Jeg spiste så det rakk av smågodt/skoleboller før jeg skulle i "fengsel", tanken om å få inn mest mulig.. Lol. Men innser at det er gammel tankegang, er ikke bare kostholdet som måtte forandres, tankegangen må også forandres! Vil definitivt ikke ha et sykt forhold til mat mer. Å spise det man vil/kose seg, definerer ikke lykke. Vil heller føle godt med meg selv! Og det har jeg ikke gjort på årevis.
Godt å vite at det er normalt å føle hunger, blir som en avrusning. Ettersom jeg levde på junk.. Men målet om en snasen kropp holder motet oppe, pluss mer energi! Og det å ikke måtte tenke på størrelse med klær, å kunne faktisk kjøpe de klærne jeg VIL ha
Kjøttdeig da? Har ikke sjekket karboinnhold i det, men kan det spises, eller må jeg kun ha rent kjøtt?? Gubben vil nok ha taco osv. Jeg kan ta kjøttdeig med taco-krydder og putte det i en paprika og steke i ovnen med ost. Lurer på hvor mye kh det vil bli??

Kjøttdeig er det ingen kh i, men i krydder er det mye i, taco krydderet har mange kh i seg, men går an å lage taco krydder selv så det blir mindre, bare søk på oppskrifter inne her.

missK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat