Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-11, 17:28   #972
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av kiril, her.

så bra, bare satsa på någe
kan man bruke det på barn? sönnen min har mye törr hud, begynt å gi han eye q, ga han det för og syntes jeg kan huske det hjalp, blitt litt bedre etter jeg gikk over til bare aderma på han..

Jeg kan aldri i mitt liv tro at man ikke kan bruke det på barn. Jojobaolje er mildt og rent, og som sagt er det veldig likt hudens egne fettsyrer, og jeg har aldri bedre hud enn på jojoba. Om sommeren blir det litt overkill, men så har jeg ikke så veldig tørr hud i ansiktet heller.
Pleier ellers å blande noen dråper av det i hudkremen før jeg smører meg også, i tillegg til at jeg i blant kurer håret med det. Det funker forresten kokosolje veldig bra til også.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat