Tråd: Helsemeny1
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-13, 00:00   #84
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Vel overstått påske, Myrine!
Hvordan gikk det med deg i påsken?

Jeg har hatt min første alkoholfri påskefeiring på mange år, og det gikk helt fint Synes jeg har vært flink på snopefronten også. I løpet av hele påsken spiste jeg 1/2 stang Kvikklunsj, 3 salte lakris"penger", 1 rute Firkløver, 1 rute Brownies og 1 Cola Zero.

I tillegg har jeg hatt 4 skiturer og et ganske greit kosthold utenom. Minuset er at jeg har hatt 0 i vektnedgang..... Krysser fingrene for at det skyldes det salte pinnekjøttet på påskeaften og at det skjer noe nå når jeg er tilbake i hverdagen

Jeg bestemte meg for å ta ferie fra dietten og spise det jeg hadde lyst på i helgen og det angrer jeg på nå. Har spist masse karber i helgen, og det overskuddet jeg følte før påske er forduftet. Det har vel en sammenheng med både kosthold og at jeg har hatt feber de to siste dagene. Bare feberen forsvinner så er jeg rett tilbake på helsemeny1.

Men jeg har hatt den mest aktive påsken jeg har hatt på mange år. Noe jeg gir FitLine Produktene skylden for

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat