Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-09, 22:55   #11
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien

Sv: Hvor mye fett? Og evt. kalorier?

Opprinnelig lagt inn av Anom, her.

Dette er fordelingen jeg bruker.
Fett: 124g = 76%
Prot: 78g = 21%
Karb: 15g = 3% (ligger ofte på 11-13 karb)

Havner et sted mellom 1500-1700 kcal pr. dag.

Denne ser jo grei ut. Men problemet mitt blir sett mot dette regnestykke at jeg ikke klarer å komme så lavt ned i antall proteiner om jeg skal være mett hele dagen. Ligger nok på 100-120, og jeg er ikke noe aktiv i det hele tatt. Kan jeg risikere å legge på meg da om jeg spiser så mange proteiner? Fader, syns dette blir litt vanskelig! Jeg opplever nemlig liten vektreduksjon om jeg spiser det jeg "trenger" for å være mett hver dag, så derfor er jeg interessert i å finne en annen måte å gjøre det på. Er forøvrig ca. 79 kg fordelt på 165 cm så har jo en del kilo å ta av

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat