Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-10, 15:14   #15
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Lykkelig etter 1.5 uker på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Nurk, her.

Dette er som meg, 2,5 ned på halvannen uke - og nå gått ned 4,5 på tre uker. Helt topp! Men ja, jeg og mistet fullstendig overskudd en periode. Spiste garantert for lite karbs, og måtte oppjustere. Ketose kan være "skummelt utmattende" Og jeg, som ammer, må for all del ikke i ketose. Er ikke der nå, men går likevel jevnt og trutt ned.

Forøvrig er det utrolig hvor raskt det funker å ned igjen etter utskeielser...Kjenner til det Flink,du - stå på!

Jeg var ikke i ketose (spist litt for mye karber til det), men det var heller ikke meningen egentlig. Allikevel var jeg tung i beina og hadde hodepine.

Nå funker det mye bedre, litt tung i beina og av og til et snev av hodepine bare, så kroppen begynner vel å tilvenne seg lite karber. Flinke kroppen!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat