Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-08, 14:32   #11
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Vann?

Mettet fett er dårilg fett har jeg hørt... Ved høyt kolestrol skal man ungå animalsk fett.

Tror ikke vanlig gulost er mer sunn enn vitago. Ost er jo ikke akkurat noe naturprodukt "rett fra kua".

Vitago "gul" inneholder: Skummet melk, rapsolje, solsikkeolje, havreolje, syringskultur, salt, løpe, kalsiumklorid, betakaroten, natriumnitrat og vitamin D.

Tror ikke annen ost er noe "bedre" enn denne. Man unngår i alle fall mettet fett. Det er greit å holde seg unna når man har høyt kolestrol.

Legeren min sa jeg skulle spise mindre pasta, brød, poteter, ris, melk osv pga blodsukkeret. Så tenker jeg det er lurt å holde seg mest mulig til oljer da, istedet for melke- og dyrefett.

Vi får se nå da neste måling hos legen om kolestrolet er på vei ned..*håper*

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat