Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-11, 13:03   #40
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Ahhhhh eg har vore på trening i dag
Klokka inn 45 minutt på sykkel, tredemølle og sirkel. Eg tok berre 1 av dei 2 rundane på sirkel, fordi det er liksom litt kjedeleg, eg har avtalt time på fredag for å få endra programmet mitt til noko eg trivst betre med. Har lyst på litt meire ordentleg styrketrening. Lurer på om eg blir stiv og støl i morgon. Eg har jo ikkje vore på trening på år og dag... nesten. Men no må eg berre prøve litt igjen, og denne veka var ganske fri for andre avtalar (pluss at eg rett og slett ikkje kan spele mitt vanlege spel fordi serveren er nede pga angrep ).

Eg skal prøve å klare 2 økter på treningssenteret i veka no i mai, innimellom alle andre ting. Vil gjerne bli litt fastare i fisken, og motvirke muskeltap, må rett og slett skjerpe meg, altså! Til hausten skal eg inn i arbeidsretta kurs på dagtid, så da får eg ikkje sjansen lenger, må gjere det no mens eg kan!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat