Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-16, 22:12   #24
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Oppskrifter, lavkarbo!

Opprinnelig lagt inn av Helina, her.

Har hatt det så travelt, så bare slettet innleggene Tenkte ikke over at det ikke kunne brukes slik...men om jeg bare hadde lagt til en link til artikkelen, så hadde det vært lovlig?

Nei, det hadde ikke hjulpet noe med en link. Nå må du lese både det jeg og Sylwester skrev på nytt, for dette er en veldig seriøs tabbe å gjøre, og du må ikke finne på å gjøre noe slikt igjen.

Du kan kun re-publisere en artikkel slik du gjorde hvis du har eksplisitt tillatelse fra de som har publisert den. Du kan heller ikke bare skrive artikkelen om og publisere det, det er plagiat.

Det du kunne gjort, lovlig, var å skrive din egen tekst, sitere fra artiklene du har brukt som kilder, og så linket til det, men jeg tror ærlig talt du bare bør fokusere på oppskrifter hvis du er usikker på dette.

Bra at du har slettet, for det var den eneste riktige, og lovlige, å gjøre.

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat