Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-08, 11:00   #8
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: PCO noen med erfaring eller kunnskap?

hehe det blir et savn etterhvert. Jeg fikk aldri noen oppfølging fra legen min, og har egentlig bare gitt opp håpet om at legen min ska forstå at dette er et probelm. Men jeg kom meg til en spesialist her i Trondheim da, og da begynte ballen å rulle. Jeg har fått metformin, men siden jeg går på lavkarbo tar jeg de ikke.

Uansett så sa gynekologen jeg gikk til (som er i allefall Norges beste på PCOS) at det burde holde for meg å gå ned 5 kg for å få tilbakemensen, noe som stemnte ganske bra. Det er også sagt at metformin fungerer best på PCOS'ere som ikke er så veldig overvektig, så det er godt mulig at du vil ha god effekt av de om du starter med de.

Det er en del å lese rundt om her på PCOS-forumet vårt, så du kan få mye info der om ting du kan ta opp med legen din.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat