Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-10, 22:01   #19
Stor&liten
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 76
Stor&liten er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Ja, jeg kan jo presentere meg litt jeg også

Jeg er en livsglad jente på 35år, har en fantastisk mann, verdens beste sønn på snart 7 år som skal opp i 2.klasse, og en liten snuppe som blir 1 år nå i slutten av august. I dag har vi i tillegg vært å hentet verdens skjønneste hund, en liten Portogisisk Vannhund. Han skal heter Chaos

Under graviditeten gikk jeg opp 25kg. Ett halvt år før jeg ble gravid, så hadde jeg nådd og beholdt min trivselsvekt på 62kg, den kan jeg nå bare se langt etter. Jeg skal ned igjen, men på den riktige måten, ikke noen kjapp jojo slanking på meg altså.

Jeg driver en nyoppstartet nettbutikk, og skal starte opp en til medf det jeg igrunn egentlig driver med, interiørting.... Skummelt, men samtidig veldig spennende.... Så selvom jeg går hjemme, er jeg langt fra arbeidsledig.....

Gleder meg til å følge dere, og bli kjent med dere, og ikke minst få den motivasjonen jeg trenger, ikke enda, men jeg vet erfaringsmessig at den tid kommer. Til gjengjeld, skal jeg hjelpe dere å holde motet oppe når det skulle trengs.

Gleder meg, føler at vi blir en god gjeng, og ønsker alle lykke til

I dag er en god dag, vi fikk valpen vår, jeg veide mindre enn forje fredag, og min iPhone4 er på plass

GOD HELG!

Stor&liten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat