Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-06, 22:42   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Her har du svar på spørsmålene dine

Opprinnelig lagt inn av marchus

Nå anbefaler dere å bruke ketostixen, jeg har hørt du aldri skal bruke den etter et måltid eller ved uttørring, da slår den feil ut

Det er best å bruke ketostix om kvelden før du legger deg

Opprinnelig lagt inn av marchus

det er nevnt at sopp inneholder 0.3, men hvilke sopp gjelder det ?

Det gjelder de fleste sopper du får tak i i Norge

Opprinnelig lagt inn av marchus

Hva er egentlig forskjellen på deres kur og denne Atkins ?

Det kan du lese om ved å klikke på DENNE LINKEN

Opprinnelig lagt inn av marchus

Trenger jeg alle disse - og er det karbohydrater i det ?

Kromtabletter med kalsium 100 stk Selentabletter med sink og vitaminer.50 stk Magnesiumtabletter 50 stk

Ketose er en kostbar forbrenningsmetode for kroppen. Du trenger mineral og vitamin tilskudd når du er i ketose. Og i kombinasjonen Torkil har satt sammen får du alt du trenger.
Og det er billigere enn å kjøpe i helsekost !

Opprinnelig lagt inn av marchus

Jeg liker veldig godt kaffe, men i lavkarbo.no forumet så advarer de hele tiden mot dette, har dere noen gang opplevd klienter som ikke går ned pga av vekt ?

Det finnes noen studier som indikerer at koffein hos noen kan forårsake blodsukkerstigning. Det har effekt på insulinet. Studiene går ut på at man spiser 50 gram glucose, fulgt av en dose koffein. Dette er ikke en lavkarbo situasjon, som under induksjonen inntar kun 15-20 gram karbohydrater, - mest i form av grønnsaker, spredd utover hele dagen.

Mange lavkarbo tilhengere inntar koffeinholdig drikke uten noe problem eller stans i vekttap. Dessverre er det også mange som er ømfintlige. Personer med sterke insulinresistens kutte ned, eller kanskje kutte koffein helt ut. Hvis du har hatt en jevnt vekttap som så stopper helt opp, OG du følger planen etter boka, kan det være en god ide å kutte ut koffein for en periode for å se om det hjelper.

Sitat:

Kan man bake soyabrødet i en bakemaskin fra elkjøp ?

Det tror jeg ikke noen har prøvd, men jeg tviler på at det blir vellykket. Denne deigen skal ikke eltes, og det blir ikke en deig heller, men en tjukk røre. Det er kjempe enkelt å lage. Dekk en brødform med bakepapir, bland det tørre, bland det våre, bland alt sammen og hell det over i formen. Stek, og vips så har du deilig brød.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile

Sist redigert av Nille : 31-03-06 kl 07:59.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat