Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-10, 07:38   #3
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Steketid på lammelår

Ja, kjøttet skal ha same kjernetemperatur uansett kor stort det er. Men eit lite lår vil trenge kortare steiketid enn eit stort for å oppnå same kjernetemperatur.

Du kan ta som utgangspunkt cirka en time per kilo, v 125° C. Det betyr ikkje at du skal sette alarmen på utrekna tid og så la ho stå utan å sjekke termometeret, men det kan vere ein peikepinn på når du treng å begynne å forberede middagen viss du har ein plan for når det skal vere ferdig. Sjekk termometeret i god tid før du trur steika er ferdig. Tenk også på at temperaturen går sakte opp i starten, men når det begynner å nærme seg slutten går det veldig fort.

Når temperaturen er 65-70° tar du ho ut (65° viss du liker steika litt rosa inni, 70° for gjennomsteikt), pakkar ho inn i aluminiumsfolie og lar ho kvile i ein halvtimes tid mens du lager saus, grønsaker eller kva som no gjenstår å gjere. Så kan du skjære ho opp. Ho blir ikkje iskald, berre saftig og fin

Bon appetit!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat