Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-15, 15:42   #25005
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, jeg ser det på klimaoversikter, men er det noen som har vært der og vet om det stemmer? Eller er det generelt kaldere enn disse viser? Og er hotellbassengene fortsatt kalde på denne tida?

Bassengene er garantert kalde, for de har neppe oppvarmede basseng på Rhodos? Vi var på Mallorca i slutten av juni for et par år siden og hælte ikke bade i bassenget for det ble aldri varmt nok. Det skal sies at vi var uheldige med været generelt den uka og hadde typ 18-22 grader i lufta... Året før var vi på Kreta på samme tid og da var det 35-40 grader i lufta og bassenget var vidunderlig! Så det kommer helt an på hvor heldig man er med været da. Kreta i månedsskiftet august-september var også akkurat passe deilig med 27 grader i lufta og antagelig 22-24 i vannet.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)