Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-05, 18:48   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg jobber skift og trener etter hvordan skiftene er. Jobber jeg kveld trener jeg før frokost (som regel rundt 0900 tiden). Jobber jeg dag trener jeg en gang mellom 17 og 19 .... alt ettersom når skiftet mitt slutter. Jeg har 16 ukers turnus så det går ikke an å sette opp faste tider....

Men nå har jeg allikevel klart å trene Winsor Pilates Accelerated Body Sculpting - 50 min. minimum 3 ganger pr uke - hver mandag, onsdag og fredag eller lørdag, siden 25. mars - med unntak av i ferien. Og så har jeg de siste 2 1/2 ukene plusset på treningsøkta med Winsor Pilates Upper Body Sculpting med 1/2 kg håndleddsvekter - 25 min. I tillegg tar jeg en ekstra 20 minutters med Winsor Pilates Bun & Thigh Scultping på de dagene jeg ikke trener noe annet (det blir lørdag eller søndag). Det lange programmet har også de øvelsene, så det er ikke vits i å gjøre det de dagene iallefall. Fysio mener jeg ikke må "overtrene" og det har han nok rett i men blir helt bitt av basillen. Men det er en god basill !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat