Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-06, 18:51   #42
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Optimale Smoothies

Jeg har ogsaa denne Odelia-oljen med sitron. Husker ikke hva jeg kjoepte den til, men foreloepig har jeg ikke hatt noen store smaksopplevelser med den. Proevde den for eksempel i hjemmelaget noettesmoer. Ikke noen suksess
Kan ikke huske om jeg har proevd den i smoothie. Passer nok ikke i den jeg bruker naa for tiden i hvert fall. Og ikke kom her og si at jeg er skeptisk fordi jeg ikke synes kaffe og sitron hoeres noe saerlig ut

I baersmoothie kan den nok bli bra. Maa faa kjoept meg frosne bringebaer igjen, slik at jeg kan begynne aa variere litt igjen.

Flott at det gikk bra med smoer i smoothien din da Iset. Proevde du kaffesmoothie, eller hadde du smoer i din vanlige variant?

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat