Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-12, 19:28   #233
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Superas oppussingsprosjekt

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Flotte bilder! Du får det stilig!

Vi har også et spisebord som kan bli kjempelangt. Vi har 16 stoler til det. 6 står på kjøkkenet til kjøkkenbordet og resten står i stua. Kjøkkenbordet er av samme type så spisebordet, så trenger enda lengere bord slår vi sammen kjøkkenbordet og spisebordet og henter ned klappstoler for å få plass til alle. Det er kjempekjekt! Da får vi plass til 20 stk rundt DET bordet. Vi skal ha konfirmasjonen hjemme så jeg må hente ned konferansebord (det er smalere enn spisebordene) og enda flere klappstoler. Vi blir vel ca 40 stk til bords. Men det går bare kjempekjekt!

Takk! Jeg føler meg hjemme selv om det mangler en del småting. Og så er det veldig "kaldt" foreløpig. Må få meg noe gardingreier, potteplanter og generell pynt. Jeg er litt minimalistisk av meg, men det får da være måte på "sterilt".

Oi! Da har du virkelig langbord.

Jeg har ikke noe kjøkkenbord. Siden jeg har åpen kjøkkenløsning kuttet jeg ut kjøkkenbord. Jeg har en øy som deler kjøkken og stue og der skal det være tre barstoler. Spisebordsstolene blir aaaltfor lave.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat