Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-11, 23:51   #36
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Verdens beste ostekake

Opprinnelig lagt inn av aragon, her.

Skjønner ikke hvorfor man ikke kan bruke gelatin i fyllene, så det blir fromasj
som i ei vanlig ostekake. Det må jo gå ann å lage en mandelbunn som oppskriften her og erstatte melis med Feks. splenda og bruke gele av gelatin og fun. eller er det en grunn for at det bør stekes?
Nysgjerrigper
Lager foresten kaka nå og tror dette skal bli bra

Tror gjerne at man kan blande i gelatin i de forskjellige fyllene - rømmefyllet var jo bare himmelsk, hadde nesten ikke lyst til å bruke det på kaken i det hele tatt

Kaka var i allefall kjempegod og den beste jeg har smakt av lavkarbokakene!
Tok imidlertid litt mindre mandler så mandelbunnen ble litt tynnere. Og jeg blandet sukrin og splenda for å unngå den kalde ettersmaken til sukrinet...

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat