Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-11, 12:24   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Atkins Kosthold

Hvis jeg var deg og hadde noen mnd med amming igjen før jeg kunne gå helt over på ketolys, som du tydeligvis ønsker, hadde jeg bare gjort det enkelt - kuttet ut en del poteter, brød, ris og pasta og sukker selvfølgelig og spist så ren mat som mulig. Masse grønnsaker, om du spiser litt av det som vokser under bakken gjør det ingenting, rent kjøtt, fisk, kylling og egg og noe linser og bønner/kikerter. Bak lavkarbobrød eller spis rugsprø eller fiberrik f.eks. Det burde være et kosthold som ikke er uoverkommelig og helt greit i en travel hverdag. Jeg spiser sånn og det går helt fint.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat