Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-11, 20:44   #53
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: For de som er kalde/på platå - for ekstrem lavkarbo usunt?

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Tror kanskje både TS og andre har sett forbi det faktum i diskusjonen er at det h*n innledningsvis skriver er "VLCD over tid", og ikke LCHF...STOR forskjell her!!... Det Ray Peat advarer mot er jo nettopp å kutte ut fettet fra kostholdet... Vi skal altså ikke bruke VLCD, men LCHF-kosthold for å slippe å få stoffskifteproblemer.....

At vi øker på karbene innimellom for å skaffe oss en sommer her og der er jo helt ok, men å senke fettinntaket er heeeelt uaktuelt... I alle fall for meg


Det står "ekstrem lavkarbo" i overskriften...? Det er iallfall det jeg har diskutert. Og for å være konkret 0-50 over lengre tid. Hva som er "lengre tid" tror jeg at hver enkelt må diskutere med sin kropp.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint

Sist redigert av smgj : 29-09-11 kl 22:54. Årsak: Den stavinga mi...
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat