Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-09, 20:28   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva drømmer du om å ha på deg, når du har nådd drømmevekten?

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

som kan plukke ut masse klær for en slikk og ingenting....må jo være såååå gøy! I stedet for å gå på stormote å kjøpe et telt for flere hundre liksom....


Jeg bruker topper som kun finnes i stormote (til nød de største vanlige på Lindex og kappahl), men jeg bruker likevel ofte mindre penger på klær enn de fleste jeg kjenner. Og jeg handler MYE klær! Men jeg er nøye med hvor jeg handler det. Går ikke på de dyreste plassene, bl.a fordi jeg syns de klærne er stusselige i tillegg til unødvendig dyre. HM, Lindex, Kappahl, Zizzi osv har en god del tøfft og ganske rimelig. Og ofte salg. Ellers bestilleg jeg fra Ellos og josefsson, eller catalog, som er outlet for de og klærne virkelig gis bort
Ellers er jo sportmann eller hva de heter på nett ganske rimelige, men jeg har aldri bestillt derfra.

For min del tror jeg det kan bli økonomisk ruin å kunne kjøpe hvilke klær jeg vil.... Men det jeg drømmer mest om, er smarte jobbklær!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat