Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-08, 08:54   #14
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Søtningsmiddel - har noen hørt om/prøvd Steviva?

Her er en samletråd om stevia.


Jeg var veldig heldig med min stevia. Jeg kjøpte Kal sin boks, og brukte litt i maten, og det fungerte veldig bra, hadde det i kaker og i smoothie, og iste og alt som jeg kunne komme på. Og så fikk jeg en venninne til å prøve, og hun kjøpte flytende, og det smakte bare vemmelig. Og så har en annen venninne prøvd en sånn pose med noe blanding, som var litt grønt, og det var ikke så mye søtsmak på den heller, helst mest en litt rar bismak.

Siden de ikke selger i Norge mer, så vil jeg egentlig anbefale å bare prøve seg litt frem for å finne en som er god. (Dere som bruker nå som synes det dere bruker er godt, -hvor kjøper dere?)

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat