Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-13, 08:57   #38
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: God gammeldags fiskegrateng (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av Lott, her.

Åhh denne var så GOD på smak, men jeg gjorde noe veldig feil ;( Den ble helt blaut. Jeg hadde oppi frosne grønnssaker og dette kan kanskje sies å være årsaken? Jeg prøver på nytt! Den skilte seg på en måte, vått nederst, nesten bare vann, og sausen var skrumpa sammen under osten på en måte. Vil ha den deilige ostesausen. Så brukte jeg philadelphia, noen som vet om denne er dårlig egnet? Bror har vært ute og fisket så foreldrene mine kommer oppover med lettsaltet torsk til meg i helgen, så da skal jeg gjøre et nytt firsøk

Prøv med ferske grønnaker i stedet. Det er nok tinevannet fra grønnsakene som har lurt deg.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat