Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-10, 00:08   #40
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Et ordentlig svar på hvorfor mye fett er viktig

Nei, hvor..? Den som husket det. Jeg er jo en sånn kostholdsnerd, og snapper opp artikler fra Mat og Helse, ser på videoer fra Medisinfagskolen, leser bøker på både Norsk og Svensk, Artikler over alt på nett, både norske og utenlanske, og er det noe jeg ikke skjønner, kontakter jeg som regel Dag Viljen eller Kostdoktorn. Det er alltids noen som kan svare på de mest intrikate spørsmål og sette ting på plass når det stokker seg i hodet .
De er også greie å spørre når jeg finner artikler der det står ting som enten er for godt til å være sant, eller noe jeg tror er galt.
Sånn samler jeg informasjon, og dag for dag, uke etter uke blir det etterhvert et ganske helhetlig bilde. Jeg er en veldig ivrig løper, og trenger å vite så mye som mulig om dette kostholdet for å yte best mulig. Det er også en drivkraft for å finne ut ting. Dernest for å forebygge kreft, diabetes, og alderdom. Derigjennom forstår jeg etterhvert hvordan ting fungerer

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat