Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-15, 07:33   #14
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Farge på ketostixen

Opprinnelig lagt inn av Renate79, her.

Ser det er en gammel tråd, men spør likevel.
Hvis det ikke er at man er i ketose som er garanti for at man forbrenner fett, hvordan skal man da sørge for at man forbrenner fett?
Jeg er i ketose (rosa utslag, men drikker 3l vann pr dag så har tenkt st jeg ikke får lilla pga vannet), men vekten går veldig sakte nedover. Kanskje dette kan skyldes faktum ovenfor, at det ikke er sikkert jeg forbrenner fett selv om jeg er i ketose...?
Gode tips for å sikre fettforbrenning ønskes! :-)

Hvor lenge har du holdt på og hvor sakte er sakte? Det er ikke nødvendigvis sånn at man raser ned i vekt selv om man kjører en ketogen diett, selv om det ser ut til at det er helt normal misoppfatning bant folk. For å sikre fettforbrenning må du gi kroppen mindre mat enn den trenger, spiser du for mye vil kroppen heller bruke det siden det er enklere enn å bruke kroppsfettet. Det finnes ingen fasitsvar eller vindundermetoder for å brenne mest mulig fett.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat