Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-11, 10:59   #4
Mate
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 149
Mate er ny på veien

Sv: Starte med RYP, trenger et par råd

Takk for begge svar.

Jeg har ikke tilgang til treningssenter for øyeblikket, så det blir å holde på selv. Pulsklokke er på vei i posten, så det er på stell. Når det gjelder vekter blei jeg litt overraska over det du skreiv helsefreak, men da kan jeg vel etterhvert regne med at det må til litt flere, men at det er helt ok å begynne med den pakka jeg har sett meg ut. Det tar jo litt tid å komme i form. Jeg er som sagt helt utrent; veier 80 kg og er 160 cm høy, så det er litt å ta av for å si det sånn. Men tenker som så at det kan jo bare gå èn vei, og at jeg vil ha veldig god nytte av denne typen trening.

Når det gjelder kosthold var det godt å høre at jeg antakelig ikke behøver å gjøre så mye fra eller til; kanskje bare sørge for å få i meg protein etter trening (det er etter hva jeg forstår mest gunstig også for å få best utbytte av treningen). Så kanskje jeg koster på meg en shake rett etter trening, men at den inngår i det vanlige proteininntaket jeg har i løpet av dagen. Jeg er tilhenger av å gjøre ting enklest mulig, og alle kosttilskudd jeg slipper er bare bra.

Det blir spennende det her; om jeg får dreisen på det blir det kanskje til at jeg lager en dagbok her inne. Vi får se.

__________________


Mate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat